Ακολουθήστε μας:

21η/2024 ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 29/08/2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 19:30

logo keratsini drapetsona white 200x
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

 

Αρ. πρωτ. 35453/23-08-2024
Προς: Τον κ. Δήμαρχο, τους κ.κ. Δημοτικούς Συμβούλους

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε (21η) ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ

 

Σας ενημερώνουμε ότι σε συνέχεια της υπ΄αρ. πρωτ. 35114/19-08-2024 πρόσκλησης σε (21η) ειδική δια ζώσης συνεδρίαση Λογοδοσίας Δημοτικής Αρχής, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67Α του Ν. 3852/2010, όπως προστέθηκε με το άρθρο 7 του Ν. 5056/2023 η 21η ειδική συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 29 Αυγούστου 2024 και ώρα 19:30 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο Κερατσινίου.

Α) Θέματα από τη διακοπείσα 17η ειδική συνεδρίαση Λογοδοσίας Δημοτικής Αρχής που έλαβε χώρα την Τρίτη 16 Ιουλίου 2024 και ώρα 19:30 λόγω έξωθεν γεγονότος:

Σημείωση: Εκ των θεμάτων της 17ης ειδικής συνεδρίασης το 1ο και 3ο θέμα τέθηκαν προς συζήτηση εκ νέου και στην 21η ειδική συνεδρίαση

ΘΕΜΑ 1ο
Σταματούλα Τσοτσάνη Δριτσάκου, Δημοτική Σύμβουλος της παράταξης «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου – Δραπετσώνας – Ενωμένοι Πολίτες»

«Θα ήθελα να μας ενημερώσετε για το συνολικό προσωπικό που απασχολείται στον Πολυχώρο των Λιπασμάτων.
* Στα κυλικεία
* Στον περιβάλλοντα χώρο.
* Πόσοι εκ των εργαζομένων είναι με προγράμματα του ΟΑΕΔ, με συμβάσεις μέσω δήμου και με συμβάσεις μέσω ΚΔΒΜ.
Επίσης να μας ενημερώσετε με πραγματικά στοιχεία για το κόστος της μισθοδοσίας, τα έσοδα και τα έξοδα των κυλικείων από το 2019 μέχρι και σήμερα.
Επίσης θα θέλαμε να γνωρίζουμε τον οικονομικό διαχειριστή των κυλικείων και την διαδικασία που ακολουθεί.»

ΘΕΜΑ 2ο
Σοφία Αβαγιανού, Δημοτική Σύμβουλος της παράταξης «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου – Δραπετσώνας – Ενωμένοι Πολίτες»

«Στις 24/05/2024 ο Σύλλογος Δημιουργίας και Έκφρασης ¨ΝΕΩΝ ΑΜΕΑ Κερατσινίου – Δραπετσώνας¨ κοινοποίησε έγγραφο στο οποίο αιτείται άμεση μετεγκατάσταση για λειτουργικούς και λόγους προσβασιμότητας, σε νέο χώρο στο «Καχραμάνογλου». Παρακαλείσθε να μας ενημερώσετε αν θα γίνει αποδεκτό ή όχι το εν λόγω αίτημα και αν ναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του.»

ΘΕΜΑ 3ο
Γεώργιος Καλαμαράς, επικεφαλής της παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση Κερατσινίου- Δραπετσώνας»

«Όσον αφορά τη λειτουργία των παιδικών και βρεφικών σταθμών του Δήμου μας ιδιαίτερα με την ισχύ του ΠΔ που δίνει παράταση στη λειτουργία τους έχουμε να θέσουμε τα εξής ερωτήματα:
1) Τι γίνεται με τις παρεμβάσεις που υλοποιεί η δημοτική αρχή για να πάρουν σχετική άδεια όλοι οι παιδικοί και βρεφικοί σταθμοί που δεν πληρούν τις προδιαγραφές σύμφωνα με το ΠΔ
2) Τι μέτρα θα πάρει η δημοτική αρχή για αυτούς που δεν μπορούν να προσαρμοστούν με το ΠΔ ώστε κανένα παιδί και βρέφος να μη μείνει έξω από αυτούς
3) Ποιος ο σχεδιασμός δημιουργίας και λειτουργίας νέων παιδικών και βρεφικών σταθμών
4) Τι γίνεται με την παραχώρηση της Κρώσφηλντ»

ΘΕΜΑ 4ο
Παντελεήμων Καμάς, επικεφαλής της παράταξης «ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ – ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ – ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ»
 
«Μετρήσεις στον Πολυχώρο Δραπετσώνας- Καρκινογόνοι ρύποι
Στις 15/06/2024, δημοσιεύθηκε στο Χρονολόγιο του Συλλόγου με την επωνυμία « ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΚΗΣ», το παρακάτω κείμενο :
«ΒΕΝΖΟΛΙΟ ΤΟΛΟΥΟΛΙΟ ΞΥΛΟΛΙΟ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
Τα μέλη του Παρατηρητήριου Πειραϊκής με την άδεια του δημάρχου Δραπετσώνας – Κερατσινίου τοποθέτησαν αισθητήρες μέτρησης αέριων συγκεντρώσεων των ρύπων βενζόλιο, τολουόλιο, αιθυλικό βενζόλιο, m-p- ξυλένιο και ο- ξυλένιο (BTEX) σε σημεία μες στον Πολυχώρο Λιπασμάτων Δήμου Δραπετσώνας – Κερατσινίου και τον αστικό ιστό της Δραπετσώνας και του Πειραιά ως μέρος μιας πιλοτικής έρευνας για τη συνεχιζόμενη δυσοσμία η οποία έχει αποδοθεί στις εγκαταστάσεις της γνωστής εταιρείας μέσα στον Πολυχώρο με βάση τα συμπεράσματα της μελέτης του του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) που βασίζονται στην αξιολόγηση των μετρήσεων που είχε κάνει το ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» στους Δήμους Ελευσίνας και Κερατσινίου – Δραπετσώνας, αλλά και του Αστεροσκοπείου Αθηνών.
Καρκινογόνοι ρύποι στον Πολυχώρο της Δραπετσώνας
Τα αποτελέσματα που προέκυψαν απεικονίζουν τον μηνιαίο μέσο όρο συγκεντρώσεων (µgm-3 αέρα) των παραπάνω ρύπων. Οι συγκεκριμένοι ρύποι αποτελούν μέρος τοξικών πτητικών αρωματικών υδρογονανθράκων [Volatile organic compounds (VOCs)] οι οποίοι έχουν αποδειχτεί επικίνδυνοι για τη δημόσια υγεία. Όπως έχουν αποδείξει οι έρευνες, αυτές οι πτητικές οργανικές ενώσεις BTEX (βενζόλιο, τολουόλιο, αιθυλοβενζόλιο και ξυλόλια) ακόμη και σε χαμηλές συγκεντρώσεις μπορούν να προκαλέσουν δυσμενέστατες επιπτώσεις στην υγεία. ο βενζόλιο είναι γνωστό καρκινογόνο και μεταλλαξιογόνο οργανικό χημικό, το οποίο μπορεί επίσης να προκαλέσει χρωμοσωμικές ανωμαλίες. Είναι υγρό άχρωμο με ιδιάζουσα γλυκιά μυρωδιά, πολύ εύφλεκτο και πτητικό• πρόκειται για μια χημική ένωση ιδιαίτερα τοξική. Όταν εισπνέεται σε μεγάλες ποσότητες, μπορεί να προκαλέσει ζάλη, ταχυκαρδία, πονοκεφάλους, σύγχυση, αναισθησία, ενώ μπορεί να επιφέρει ακόμη και θάνατο. Ωστόσο ιδιαίτερη σημασία έχει η μακροχρόνια έκθεση σε βενζόλιο, καθώς οι πιθανότητες λευχαιμίας αυξάνονται με τον χρόνο έκθεσης και με τη συγκέντρωση του βενζολίου. Συνεπώς ο ετήσιος μέσος όρος ενδιαφέρει κυρίως επειδή το βενζόλιο δρα μακροχρόνια, ύπουλα και σταθερά. Η οργανική χημική ένωση τολουόλιο είναι επίσης γνωστή καρκινογόνος και ιδιαιτέρως τοξική για το νευρικό σύστημα. Το ξυλόλιο προκαλεί καταστολή του κεντρικού νευρικού συστήματος μετά την εισπνοή ατμών του, ενώ έχει συσχετιστεί με τη χρόνια εγκεφαλοπάθεια από διαλύτες. Σύμφωνα με τα όρια ποιότητας ατμόσφαιρας που έχουν καθιερωθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την προστασία της ανθρώπινης υγείας και των οικοσυστημάτων (Οδηγία 2008/50/ΕΚ), η οριακή ετήσια τιμή για την προστασία της υγείας του ανθρώπου αναφορικά με το βενζόλιο είναι στα 5 μg/m3. Να σημειωθεί ότι η ΕΕ προωθεί τη μείωση του ετήσιου ορίου συγκέντρωσης στα 3,4 μg/m3 από τα 5 μg/m3. Η οδηγία αυτή δεν προβλέπει οριακή τιμή για την προστασία της υγείας του ανθρώπου για τους ρύπους τολουόλιο, αιθυλικό βενζόλιο, m-p- ξλένιο και ο- ξυλένιο. Τα σημεία δειγματοληψίας επιλέχτηκαν με κριτήρια που περιλαμβάνουν την επισκεψιμότητα πληθυσμού (Πολυχώρος Λιπασμάτων) και αστικού ιστού του δήμου. Αντίστοιχα σημεία επιλέχτηκαν και στον Δήμο Πειραιά, στο Χατζηκυριάκειο και το επιβατηγό λιμάνι με σκοπό τη σύγκριση των αποτελεσμάτων. Σημεία: Γήπεδο μπάσκετ Πολυχώρου, Κερκίδες πολυχώρου, πέργολα πολυχώρου ,Καμινάδα πολυχώρου, Σφαγεία πολυχώρου, ΕΠΑΛ 1 Δραπετσώνα, Καφετέρια DIMEL, Εγκαταστάσεις LAFARGE, Οδός Αρίωνος Δραπετσώνα. Για τον Δήμο Πειραιά: Λιοντάρι έναντι Ε12 κρουαζιέρας, οδός Προποντίδος έναντι σταθμού κρουαζιέρας Θεμιστοκλή , οδός Μυτιλήνης Χατζηκυριάκειο , Αγία Τριάδα , ΗΣΑΠ, Αγιος Διονύσιος (λιμάνι).
Τα αποτελέσματα
Οι υψηλότερες τιμές καταγράφηκαν μες στον Πολυχώρο σε τρία από τα 15 συνολικά σημεία όπου τοποθετήσαμε αισθητήρες.
Οι άνεμοι, ένα στοιχείο που επίσης λάβαμε υπόψη, ήταν κυρίως βορειοανατολικοί κατά την περίοδο της έρευνάς μας.
Συμπεράσματα
Οι τιμές βενζολίου, τολουολίου, αιθυλικού βενζολίου, m-p- ξυλένιου και ο- ξυλένιου ήταν κατά πολύ υψηλότερες γύρω από τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις στον Πολυχώρο Δραπετσώνας σε σύγκριση με το λιμάνι του Πειραιά και τον αστικό ιστό . Ενδιαφέρον έχει η σύγκριση των μέσων μηνιαίων (Απρίλιος 2024) τιμών συγκεντρώσεων για τους ρύπους βενζόλιο, τολουόλιο, αιθυλικό βενζόλιο, m-p- ξυλένιο και ο- ξυλένιο στον Πολυχώρο όπου βρίσκονται οι βιομηχανικές εγκαταστάσεις σε σχέση με τον αστικό ιστό του Δήμου Δραπετσώνας – Κερατσινίου, όπου φαίνεται καθαρά ότι οι τιμές είναι κατά πολύ πιο αυξημένες στον Πολυχώρο, όπου παρατηρείται μεγάλη παρουσία ανθρώπων( ενηλίκων και παιδιών). Μεταξύ του αστικού ιστού του Δήμου Πειραιά και του Δήμου Δραπετσώνας δεν υπήρχαν σημαντικές διαφορές στις τιμές . Η πρόταση του Παρατηρητήριου Πειραϊκής είναι να συνεχιστούν οι μετρήσεις προκειμένου να συλλεχτούν δεδομένα ενός έτους. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει η δυνατότητα σύγκρισης των αποτελεσμάτων με τις οριακές τιμές για την προστασία της υγείας του ανθρώπου τις οποίες θέτει η Ευρωπαϊκή Οδηγία 2008/50/ΕΚ. Οι μετρήσεις θα συνεχίσουν να διεξάγονται με την εθελοντική συμμετοχή των πολιτών στην έρευνα και τα αποτελέσματα θα δημοσιεύονται σε μορφή ανοιχτής πρόσβασης.» Ακολούθησαν τις δημοσίευσης οι τιμές της μέτρησης.
Πριν τέσσερις μέρες δημοσιεύθηκαν και πάλι αποτελέσματα Μετρήσεων.
Κοινό χαρακτηριστικό είναι ότι σε μέρος του Πολυχώρου υπάρχει, επιβάρυνση του αέρα, και η έκθεση στα Καρκινογόνα σωματίδια που παραπάνω αναφέρονται, είναι πιθανόν να είναι επιβλαβής για τη Δημόσια Υγεία.
Ενόψει των ανωτέρω ερωτάται η Δημοτική Αρχή.
1. Αν έχει Σκοπό, να κάνει και δικές της μετρήσεις, σε συνεργασία με Κρατικούς Φορείς στον Πολυχώρο των Λιαπασμάτων;
2. Αν έχει σκοπό να πάρει μέτρα διαφάνειας, όπως η ανάρτηση Πινάκων που ψηφιακά θα αποτυπώνουν σε ζωντανό χρόνο τις εκπομπές Σωματιδίων στην Είσοδο των Λιπασμάτων, είτε από τον Υδατόπυργο, είτε από τον Όρμο του Κράκαρη;
3. Γιατί δεν είχε ενημέρωση το Δημοτικό Συμβούλιο για αυτήν την πρωτοβουλία;
4. Αν κρίνει ότι είναι σκόπιμη ή όχι μία επιδημιολογική Μελέτη, η οποία θα συγκρίνει τις εκδηλώσεις μορφών καρκίνου, επί παραδείγματι, ή λοιμόξεων του Αναπνευστικού, με άλλους Δήμους του Λεκανοπεδίου της Αττικής;
5. Τι προληπτικά άλλα μέτρα, σκοπεύει να λάβει, ανάλογα με την εξέλιξη των μετρήσεων Θεωρούμε ότι η Διαφύλαξη και η Προφύλαξη της Υγείας των Πολιτών αποτελεί κοινό τόπο για το Σύνολο των Μελών του Δημοτικού Συμβουλίου. Στο πλαίσιο αυτό αναμένουμε την τοποθέτηση της Δημοτικής Αρχής. »

Β) ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ
21ης ειδικής συνεδρίασης Λογοδοσίας Δημοτικής Αρχής ( Πέμπτη 29 Αυγούστου 2024)
 
ΘΕΜΑ 1ο
Αναστάσιος Μύτογλου, επικεφαλής της παράταξης «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου – Δραπετσώνας – Ενωμένοι Πολίτες»
 
«Να αναγνωσθούν προκειμένου να λάβει γνώση το Σώμα τα υπ αριθμόν πρωτοκόλλου 34238/ 02-08-2024 και 34371/ 5-8-24 έγγραφα και να απαντηθούν το σύνολο των ερωτημάτων που τέθηκαν, που σκοπό έχουν την ενημέρωση μας, δεδομένου ότι ουδέποτε λάβαμε έγγραφη απάντηση σας και αφορούν τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για την απευθείας ανάθεση του έργου « ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΑΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ ΣΤΟ 13Ο -21Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ». Το σύνολο των ερωτήσεων αφορά αμιγώς τις διοικητικές διαδικασίες και όχι την αναντίρρητη ανάγκη επισκευών των υποδομών και των σχολείων του δήμου μας όπου είμαστε υπέρμαχοι. Τάσος Μύτογλου»

ΘΕΜΑ 2ο
Γεώργιος Τεκελής, Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου – Δραπετσώνας – Ενωμένοι Πολίτες»

«Να μας ενημερώσετε αν ο Δήμος μας διαθέτει ή όχι Επιχειρησιακό σχέδιο διαχείρισης αδέσποτων ζώων δεδομένου ότι είναι υποχρεωτικό όπως απορρέει από την κείμενη νομοθεσία και συγκεκριμένα από τον Ν 4830/21 άρθρο 10 παράγραφος 1. Επίσης, παρακαλείσθε να δώσετε τις απαραίτητες εξηγήσεις σε ότι αφορά το σύνολο των επισυναπτόμενων εγγράφων που απέστειλε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο η υπηρεσία μέσω του αρμόδιου υπαλλήλου της, την Τρίτη 20 Αυγούστου και ώρα 17:39 όπου περιγράφεται μία δυσλειτουργική και προβληματική διαδικασία, η οποία σας έχει κοινοποιηθεί. Να αναγνωστεί προκειμένου να ενημερωθεί το Σώμα και να επεξηγηθεί το αριθμημένο έγγραφο 8 που εμπεριέχεται στην εν λόγω αλληλογραφία.»
 
ΘΕΜΑ 3ο
Μαρία Μαντουβάλου, Δημοτική Σύμβουλος της παράταξης «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου – Δραπετσώνας – Ενωμένοι Πολίτες»

«Ο ελαστικός τάπητας του στίβου του γηπέδου των Σιταποθηκών βρίσκεται σε κάκιστη κατάσταση που καθιστά επισφαλής την άθληση δεδομένου ότι είναι γεμάτος διάσπαρτα βαθουλώματα, χωρίς ίχνος τάπητα, και μπαλώματα πάρα το γεγονός ότι αντικαταστάθηκε τα τελευταία χρόνια. Παρακαλείσθε να μας εξηγήσετε πως είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό, να μας ενημερώσετε για τυχόν διοικητικές ενέργειες από πλευράς της Δημοτικής Αρχής και να μας παρουσιάσετε όλη την αλληλογραφία μεταξύ αναδόχου και φορέα ώστε να αποκτήσουμε πραγματική εικόνα καθώς και τυχόν έγγραφες αντιρρήσεις από την επιτροπή παραλαβής του έργου.»
 
ΘΕΜΑ 4ο
Ελένη Δαβγιώτη, Δημοτική Σύμβουλος της παράταξης «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου – Δραπετσώνας – Ενωμένοι Πολίτες»

« Α. Στην έκθεση ελέγχου του ορκωτού ελεγκτή λογιστή της εταιρείας SOL και που υποβάλλεται για έγκριση στην ετήσια Γενική Συνέλευση των μετόχων από το ΔΣ της εταιρείας ως έκθεση διαχείρισης ( χρηματοοικονομικές καταστάσεις χρήσης ετών 2014 έως και 2021) αναφέρονται τα εξής:
1. Η εταιρεία θα πρέπει να προβεί σε όλες τις αναγκαίες νόμιμες ενέργειες προς το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προκειμένου να ανανεωθεί η άδεια λειτουργίας της ως κέντρο επαγγελματικής κατάρτισης και δια βίου μάθησης (χρήση 2021/20.12.23).
Η εταιρεία διοργανώνει εξετάσεις πιστοποίησης ηλεκτρονικών υπολογιστών τουλάχιστον μία φορά το μήνα (μαθήματα, εξετάσεις, σεμινάρια) ως πιστοποιημένο εξεταστικό κέντρο σε συνεργασία με εταιρεία πιστοποίησης γνώσης πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ όπως αναγράφεται στην ιστοσελίδα της keker.gr.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 169 του ν.4763/20, ο φορέας διαθέτει άδεια όπως ισχύει για τα κέντρα δια βίου μάθησης επιπέδου 1 + 2 που οφείλουν να μετατραπούν σε ΚΔΒΜ;
Εάν δεν διαθέτει ποιές ενέργειες έχουν γίνει από τον νόμιμο εκπρόσωπο μέχρι και σήμερα;
2. Η εταιρεία κατά την ελεγχόμενη χρήση δεν συμμορφώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 41 του ν. 4483/17 όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
Ενημερώστε μας για ποιόν λόγο δεν υποβάλει τα οικονομικά στοιχεία στις βάσεις δεδομένων του Υπουργείου Εσωτερικών όπως οφείλει;
3. Η εταιρεία κατά εφαρμογή σχετικών φορολογικών διατάξεων:
α. παρ. 1 άρθρο 84 του ν. 2238/94 5 (ανεξέλεγκτες υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος)
β. παρ. 1 άρθρο 57 του ν. 2859/20 (ανεξέλεγκτες υποθέσεις φπα)
γ. παρ. 5 του άρθρο 9 του ν. 2523/97 (επιβολή προστίμων για υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος)
Η εταιρεία έχει προβεί σε δήλωση φορολογίας σύμφωνα με την εταιρική και φορολογική νομοθεσία;
Εάν δεν έχει, έχουν επιβληθεί πρόστιμα από τον προϊστάμενο αρμόδιας οικονομικής υπηρεσίας για παραβάσεις διαχειριστικών περιόδων;
Η εταιρεία γιατί βρίσκεται σε αναστολή καταχώρησης κατά επανάληψη από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς;
Β. Ο Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας συνάπτει προγραμματική σύμβαση κατά επανάληψη με το ΚΔΒΜ 2 σύμφωνα με το άρθρο 100 του ν. 3852/10 για διοργάνωση στο πλαίσιο του φεστιβάλ στη θάλασσα, για την διαχείριση και λειτουργία των θερινών δημοτικών σινεμά και των κυλικείων εντός αυτών, την πρόσληψη προσωπικού στα καλλιτεχνικά μαθήματα καθώς και την παροχή υπηρεσιών και εργασιών λειτουργίας και επιτήρησης διαμορφωθέντος τμήματος ως πολυχώρου αναψυχής, πολιτισμού, αθλητισμού του παραχωρηθέντος παραλιακού μετώπου περιοχής λιπασμάτων (κυλικείων, προσωπικό κ.α), την διαχείριση της ακίνητης περιουσίας του δήμου κ.α.
Στο άρθρο 11 της προγραμματικής σύμβασης ορίζεται η σύνθεση καθώς και οι υποχρεώσεις της επιτροπής παραλαβής και παρακολούθησης του έργου ώστε να διασφαλίζεται η προσήκουσα υλοποίηση της συμβατικής φάσης και η άρτια εκτέλεση των υπηρεσιών ενώ στο άρθρο 12 ορίζονται οι συνέπειες από την αντισυμβατική συμπεριφορά των συμβαλλομένων μερών. Όμως η πενταμελή επιτροπή αποτελείται από τον δήμαρχο, την πρόεδρο του ΚΔΒΜ2, δύο δημοτικούς συμβούλους και ένα μέλος του ΔΣ της εταιρείας οι οποίοι όλοι ανήκουν στην Διοίκηση, χωρίς να συμμετέχουν άτομα από την αντιπολίτευση.
Με ποια απόφαση ή και κριτήρια επιλέγεται η σύνθεση της επιτροπής;
Κατά πόσο ασφαλίζεται η ευθύνη παρακολούθησης και εκπλήρωσης υποχρεώσεων των δύο μερών για την καλή εκτέλεση του έργου αφού όλα τα μέλη της επιτροπής ανήκουν στην παράταξη του δημάρχου;
Για ποιό λόγο δεν εκτελείται το έργο από τις υπηρεσίες του δήμου που διαθέτουν πιο έμπειρο και επαρκές προσωπικό σε σχέση με τους δύο εργαζόμενους που διαθέτει η εταιρεία ώστε και το οικονομικό κομμάτι να ελέγχεται πιο δομημένα;

ΘΕΜΑ 5ο
(Σταματούλα Τσοτσάνη Δριτσάκου, Δημοτική Σύμβουλος της παράταξης «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου – Δραπετσώνας – Ενωμένοι Πολίτες»)
 
«Θα ήθελα να μας ενημερώσετε για το συνολικό προσωπικό που απασχολείται στον Πολυχώρο των Λιπασμάτων
* Στα κυλικεία
* Στον περιβάλλοντα χώρο.
* Πόσοι εκ των εργαζομένων είναι με προγράμματα του ΟΑΕΔ, με συμβάσεις μέσω δήμου και με συμβάσεις μέσω ΚΔΒΜ. Επίσης να μας ενημερώσετε με πραγματικά στοιχεία για το κόστος της μισθοδοσίας, τα έσοδα και τα έξοδα των κυλικείων από το 2019 μέχρι και σήμερα. Επίσης θα θέλαμε να γνωρίζουμε τον οικονομικό διαχειριστή των κυλικείων και την διαδικασία που ακολουθεί.»

ΘΕΜΑ 6ο
(Σοφία Αβαγιανού, Δημοτική Σύμβουλος της παράταξης «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου – Δραπετσώνας – Ενωμένοι Πολίτες»)
 
Στις 24/05/2024 ο Σύλλογος Δημιουργίας και Έκφρασης ¨ΝΕΩΝ ΑΜΕΑ Κερατσινίου – Δραπετσώνας¨ κοινοποίησε έγγραφο στο οποίο αιτείται άμεση μετεγκατάσταση για λειτουργικούς και λόγους προσβασιμότητας, σε νέο χώρο στο «Καχραμάνογλου». Παρακαλείσθε να μας ενημερώσετε αν θα γίνει αποδεκτό ή όχι το εν λόγω αίτημα και αν ναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του.
 
ΘΕΜΑ 7ο
Γεώργιος Καλαμαράς, επικεφαλής της παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση Κερατσινίου - Δραπετσώνας»

«Όσον αφορά τη λειτουργία των παιδικών και βρεφικών σταθμών του Δήμου μας ιδιαίτερα με την ισχύ του ΠΔ που δίνει παράταση στη λειτουργία τους έχουμε να θέσουμε τα εξής ερωτήματα:
1) Τι γίνεται με τις παρεμβάσεις που υλοποιεί η δημοτική αρχή για να πάρουν σχετική άδεια όλοι οι παιδικοί και βρεφικοί σταθμοί που δεν πληρούν τις προδιαγραφές σύμφωνα με το ΠΔ
2) Τι μέτρα θα πάρει η δημοτική αρχή για αυτούς που δεν μπορούν να προσαρμοστούν με το ΠΔ ώστε κανένα παιδί και βρέφος να μη μείνει έξω από αυτούς
3) Ποιος ο σχεδιασμός δημιουργίας και λειτουργίας νέων παιδικών και βρεφικών σταθμών
4) Τι γίνεται με την παραχώρηση της Κρώσφηλντ»

ΘΕΜΑ 8ο
Παντελεήμων Καμάς, επικεφαλής της παράταξης «ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ – ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ – ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ»
Κατάθεση ερωτήματος :

«Σε έκταση που ορίζεται μεταξύ του Γηπέδου Σαλπέας και των εγκαταστάσεων του Αμαξοστασίου του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας,λειτουργεί χώρος εναπόθεσης απορριμμάτων.
Έχουμε γίνει δέκτες καταγγελιών Δημοτών για την δυσοσμία που προκαλείται στο Γήπεδο και την όχληση που υφίστανται Αθλητές κατά τις προπονήσεις τους και όχι μόνο.Περαιτέρω ουδεμία αμφιβολία υπάρχει,ότι η ύπαρξη μιας τέτοιας δραστηριότητας δίπλα από ένα Αθλητικό Κέντρο δυσφημεί την πόλη μας.Ο Λαός της πόλης μας,έδωσε Αγώνες για να κλείσει η χωματερή του Σχιστού, λίγα μέτρα από τον Οικιστικό Ιστό της πόλης μας,την ίδια μάλιστα ώρα που δρομολογείται η λειτουργία μιας Μονάδας Μαμούθ επεξεργασίας Απορριμμάτων στο Σχιστό.
Προκύπτουν από τα παραπάνω εύλογα ερωτήματα:
1)΄Έχει αναρωτηθεί η Δημοτική Αρχή πόσο ασθενές είναι το Επιχείρημά της, ότι το Σχιστό είναι η πίσω αυλή της Αττικής, όταν η ίδια λειτουργεί χωματερή;
2)Για ποιο λόγο άραγε δεν επιδίωξε το 2020 να μετατρέψει τον χώρο σε Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων , όταν δόθηκε τέτοια δυνατότητα που άλλοι όμοροι Δήμοι αξιοποίησαν;
3)Ποιο είναι το ιδιοκτησιακό καθεστώς της έκτασης που χρησιμοποιείται ως χωματερή;
4)Ποια είναι η Νόμιμη χρήση Γης του χώρου;»

Παρατήρηση: Στη συνεδρίαση συζητούνται έως δέκα θέματα τα οποία τίθενται από τους Δημοτικούς Συμβούλους, ενώ στην περίπτωση που έχουν υποβληθεί πάνω από δέκα θέματα διενεργείται δημόσια κλήρωση από το προεδρείο από την οποία προκύπτουν τα θέματα που θα εγγραφούν τελικά στην ημερήσια διάταξη και θα συζητηθούν.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕΤΣΑΣ

επιστροφή στην κορυφή