Το Παράρτημα Ρομά του Διευρυμένου Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας, αποσκοπώντας στην ενίσχυση της σχολικής φοίτησης των παιδιών Ρομά, διοργάνωσε δράση με τίτλο «Ξεκινώντας το σχολείο…», την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου στον χώρο του Παραρτήματος.
Συγκεκριμένα, τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν η συνεργασία της οικογένειας με το σχολείο, καλές πρακτικές για την ενίσχυση της επικοινωνίας παιδιού-οικογένειας-σχολείου και την αντιμετώπιση δυσκολιών στο σχολικό πλαίσιο.
Επίσης, έγινε εκπαίδευση παιδιών και γονέων για τη σωστή χρήση μάσκας.
Τέλος, δόθηκαν αντισηπτικά και υφασμάτινες μάσκες σε όλα τα παιδιά.
