ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΙΜΑ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ

ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΙΜΑ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ

Μετά από 12 χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, η πόλη δεν ξεχνά.

Τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας αύριο Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 11πμ θα παραβρεθούν στο μνημείο του Παύλου Φύσσα για να καταθέσουν λουλούδια, τιμώντας τη μνήμη του.

Μπορεί να σας Ενδιαφέρουν