Μετά από 12 χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, η πόλη δεν ξεχνά.
Τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας αύριο Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 11πμ θα παραβρεθούν στο μνημείο του Παύλου Φύσσα για να καταθέσουν λουλούδια, τιμώντας τη μνήμη του.