ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ Η/Υ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ "ΓΛΑΥΚΑΣ"

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ Η/Υ  ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ "ΓΛΑΥΚΑΣ"

Ξεκινούν αύριο Σάββατο τα μαθήματα εκμάθησης Η/Υ των παιδιών του Συλλόγου ΑμεΑ "Γλαύκα" Κερατσινίου-Δραπετσώνας στο πολιτιστικό κέντρο ΜΕΛΙΝΑ στο Κερατσίνι.

Τα μαθήματα θα διεξαχθούν από τον εθελοντή και αντιδήμαρχο Προσβασιμότητας του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας Μιχάλη Κουλίζο

  • φωτό από παλιότερη διεξαγωγή των μαθημάτων
  • glaf

Μπορεί να σας Ενδιαφέρουν