Ξεκινούν αύριο Σάββατο τα μαθήματα εκμάθησης Η/Υ των παιδιών του Συλλόγου ΑμεΑ "Γλαύκα" Κερατσινίου-Δραπετσώνας στο πολιτιστικό κέντρο ΜΕΛΙΝΑ στο Κερατσίνι.
Τα μαθήματα θα διεξαχθούν από τον εθελοντή και αντιδήμαρχο Προσβασιμότητας του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας Μιχάλη Κουλίζο
