Σε μια εποχή που περισσεύουν η πολιτική υποκρισία και η κοινωνική αναλγησία, το Δημοτικό Συμβούλιο Κερατσινίου-Δραπετσώνας εξέδωσε ΟΜΟΦΩΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ κατά της πρωτοφανούς και αχαρακτήριστης απόφασης της διοίκησης της ΕΥΔΑΠ να κατάσχει ΠΑΡΑΝΟΜΑ τους μισθούς 650 εργαζομένων στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας, λειτουργώντας εκδικητικά απέναντι στην ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΙΜΗ και δικαιωμένη πρωτόδικα από την Ελληνική Δικαιοσύνη απόφαση της Διοίκησης του Δήμου να απαιτήσει την καταβολή αντισταθμιστικών τελών για τη διέλευση κεντρικού αγωγού, εναρμονιζόμενη με την ευρωπαϊκής νομοθεσίας!!!
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας καταδικάζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την ανάλγητη συμπεριφορά της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. η οποία στα πλαίσια βελτίωσης της χρηματιστηριακής εικόνας της και εκμεταλλευόμενη τον μονοπωλιακό χαρακτήρα της, προβαίνει σε ενέργειες που καταδικάζουν 650 οικογένειες, ήδη δοκιμαζόμενων εργαζομένων, σε οικονομική εξαθλίωση και το Δήμο Κερατσινίου – Δραπετσώνας, σε αφανισμό.
Ταυτόχρονα καταγγέλλει την ΕΥΔΑΠ Α.Ε. για τη πρακτική που έχει καθιερώσει να διακόπτει τη παροχή νερού σε κοινωφελείς χώρους, προνοιακά ιδρύματα, δημοτικούς χώρους και κτίρια, χωρίς καμία στοιχειώδη κοινωνική ευαισθησία.
Καλούμε την Κυβέρνηση να αναλογισθεί τις ευθύνες της σε τέτοιου είδους φαινόμενα, από όπου και όποιον και εάν προέρχονται και να πάρει όλα αυτά τα μέτρα ώστε το κύτταρο της ελληνικής κοινωνίας, η Τοπική Αυτοδιοίκηση, να ανακτήσει το ρόλο της, σαν μοναδικός φορέας άσκησης τοπικής οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής.
Καλούμε την ΕΥΔΑΠ Α.Ε. να αναλάβει τις ευθύνες της και να σταματήσει τις «επιθέσεις» της, στις τοπικές κοινωνίες. Να ΑΡΕΙ ΑΜΕΣΑ την κατάσχεση των λογαριασμών του Δήμου μας.
Καλούμε τους βουλευτές της Β΄ Πειραιά, τους βουλευτές όλους του Ελληνικού Κοινοβουλίου, την Περιφέρεια Αττικής, την ΚΕΔΕ, ΤΗΝ ΠΕΔ Αττικής, ΟΛΟΥΣ τους φορείς της πόλης μας αλλά και κάθε συλλογικότητα σε όλη την επικράτεια να συμπαραταχτούν στον κοινό αγώνα μας .
Η τοπική αυτοδιοίκηση είναι το πρώτο βάθρο της Δημοκρατίας και όλοι μαζί οφείλουμε να δώσουμε τον αγώνα της ποιοτικής αναβάθμισης της.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 6938119864
Αντιδήμαρχος Γραφείου Τύπου κ. Νίκος Οικονομάκης
Το Γραφείο Τύπου
Κερατσίνι, 12/2/2013
Γραφείο Τύπου & Επικοινωνίας Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας