Σε αυτό το πλαίσιο, καλούμε όλους τους δημότες να περιορίσουν την απόθεση απορριμμάτων. Παράλληλα, η απόθεση των απολύτως αναγκαίων προς αποκομιδή απορριμάτων, να φροντίζουν να γίνεται αποκλειστικά εντός των κάδων. Επίσης, τους καλούμε να αποφύγουν την απόθεση κλαδιών και άλλων υλικών από κήπους, καθώς και ογκώδη αντικείμενα.
Η διαφύλαξη της δημόσιας υγείας, αλλά και της αισθητικής της πόλης μας, είναι υπόθεση όλων μας.
Παράλληλα, ο Δήμος Κερατσινίου- Δραπετσώνας στέκεται στο πλευρό των εργαζομένων και στηρίζει τα δίκαια αιτήματά τους.