ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΟΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΟΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Κλιμάκιο μηχανικών του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας πραγματοποίησε αυτοψία στους παιδικούς σταθμούς του δήμου μας και δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα. 


Αύριο Δευτέρα 22 Ιουλίου, οι βρεφονηπιακοί σταθμοί θα λειτουργήσουν κανονικά.

Μπορεί να σας Ενδιαφέρουν