Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Κερατσινίου «Οι Καρυάτιδες», σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Κερατσινίου - Δραπετσώνας προσκαλεί τους δημότες και τις δημότισσες σε μια ξεχωριστή βραδιά πολιτισμού, μουσικής και χορού, με αφορμή την ετήσια παράσταση λήξης των τμημάτων του συλλόγου.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24 Ιουνίου και ώρα 20:30, στο Ανοιχτό Θέατρο της Πλατείας Πόντου, προσφέροντας στο κοινό ένα πλούσιο καλλιτεχνικό πρόγραμμα γεμάτο χορευτικές και μουσικές παρουσιάσεις από τα μέλη του συλλόγου.
Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα μοναδικό ταξίδι στην παράδοση και τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία, μέσα από εντυπωσιακές χορογραφίες, μουσικές ερμηνείες και στιγμές που αναδεικνύουν τη δύναμη της συλλογικής έκφρασης και του πολιτισμού.
Ο Δήμος Κερατσινίου – Δραπετσώνας στηρίζει διαχρονικά τις πολιτιστικές δράσεις των συλλόγων της πόλης, αναγνωρίζοντας τη σημαντική συμβολή τους στην κοινωνική συνοχή, τη δημιουργικότητα και την ανάδειξη της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς.
Σας περιμένουμε όλους να γιορτάσουμε μαζί το κλείσιμο μιας ακόμη δημιουργικής χρονιάς, σε μια αξέχαστη καλοκαιρινή βραδιά γεμάτη μουσική, χορό και συγκίνηση.
INFO:
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2025
Ώρα έναρξης: 20:30
Ανοιχτό Θέατρο Πλατείας Πόντου
Είσοδος ελεύθερη