Χθες πρώτη ημέρα της σχολικής χρονιάς τελέσθηκε ο αγιασμός στα σχολεία της πόλης μας.
Μέλη της δημοτικής αρχής παραβρέθηκαν το πρωί στα σχολεία μεταφέροντας το μήνυμα του Δημάρχου.
Ο Δήμαρχος της πόλης Χρήστος Βρεττάκος απηύθυνε χαιρετισμό στους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δραπετσώνας, όπου παραβρέθηκε και ο περιφερειάρχης Αττικής κος Νίκος Χαρδαλιάς.
"Ευχές σε μαθητές, μαθήτριες, γονείς και εκπαιδευτικούς για μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά, με υγεία και με «λογισμό και μ’ όνειρο» να διασχίσουν μια όμορφη πορεία στο δρόμο της γνώσης", όπως αναφέρει ο Δήμαρχος στο μήνυμά του.