ΝΕΑ e-ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ: "ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΩ NOVOVILLE"

Ο Δήμος Κερατσινίου - Δραπετσώνας, για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των πολιτών του, εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες του με τη νέα εφαρμογή διαχείρισης αιτημάτων καθημερινότητας «Νovoville».
Η εφαρμογή «Νovoville», παρέχει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, όπου θα δηλώνονται σε πραγματικό χρόνο, προβλήματα σχετικά με καθαριότητα δρόμων, καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα κ.ά. καθώς και έκτακτα περιστατικά, για τα οποία απαιτείται η συνδρομή των υπηρεσιών του Δήμου.
Μέσω της εφαρμογής «Νovoville», μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα με τον Δήμο, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.
Πώς μπορώ να αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω στην καθημερινότητά μου;
Η αποστολή αιτημάτων, είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής «Νovoville» για «έξυπνες» κινητές συσκευές (mobile app για iPhone και Android), είτε μέσω του Novoville web app.
Βήματα καταχώρησης αναφοράς αιτημάτων καθημερινότητας
Επιλογή τοποθεσίας
Eπιλογή κατηγορίας αιτήματος
Προσθήκη φωτογραφίας
Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο
Το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία, ενώ ο πολίτης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο, για την πορεία επίλυσης του αιτήματος, έως την οριστική του διευθέτηση.
Ο Δήμος δύναται να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους πολίτες για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.