ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΓΙΑ ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ ΤΗΣ 19ΗΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2019
Μετά από ερωτήματα στο Υπουργείο Εσωτερικών και τις απαντήσεις που πήραμε την 1η Αυγούστου, ο δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας καλεί τους δημότες που υπέστησαν ζημιές από το σεισμό της 19ης Ιουλίου 2019 να υποβάλλουν αιτήσεις χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σύμφωνα με την ΚΥΑ 33862/16-05-2019 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1699 Β).
Α) Οι αιτήσεις θα κατατίθενται στην Κοινωνική Υπηρεσία του δήμου που βρίσκεται επί της οδού Μικράς Ασίας 143 στο Κερατσίνι, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 8:30π.μ. έως 13:30μ.μ. στον 1ο όροφο
Β) Οι δημότες που επλήγησαν μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι τις 19 Αυγούστου 2019 μόνο για την κύρια κατοικία και όχι για κτίρια άλλης χρήσης (καταστήματα, βοηθητικοί χώροι, χώροι αποθήκες κ.λπ.), προσκομίζοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:
- Αίτηση του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου
- Δήλωση φορολογίας εισοδήματος (έντυπο Ε1)
- Δήλωση στοιχείων ακινήτου (έντυπο Ε9) συνοδευόμενη από υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνεται ότι δεν υπάρχει μεταβολή, σε περίπτωση ιδιόκτητης κατοικίας
- Για πολύτεκνους απαιτείται επί πλέον των ανωτέρω δικαιολογητικών και πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
Για Άτομα με Αναπηρίες απόφαση έγκρισης ή βεβαίωση χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ.
Σε περίπτωση που δικαιούχοι οικονομικής ενίσχυσης είναι περισσότεροι του ενός λόγω συγκατοίκησης κ.λπ. η οικονομική ενίσχυση χορηγείται σε έναν εξ αυτών μετά από εξουσιοδότηση που θα του παρέχουν οι υπόλοιποι.
Τηλέφωνα επικοινωνίας υπηρεσίας:
210 4006860
210 4007672
210 4009093
(έντυπα αιτήσεων και υπεύθυνων δηλώσεων διατίθενται από την υπηρεσία)