Πρόσκληση υποβολής προσφοράς προμήθειας υαλοπινάκων για τις επισκευές των Δημοτικών & Σχολικών κτιρίων
Ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας πρόκειται να προβεί στην προμήθεια υαλοπινάκων για τις επισκευές των Δημοτικών & Σχολικών κτιρίων, προερχόμενες είτε από φθορές, είτε από καταστροφές, τις οποίες πρέπει να αντιμετωπίζουμε γρήγορα και αποτελεσματικά, προς όφελος των μαθητών, των εκπαιδευτικών, των εργαζομένων και των δημοτών-χρηστών μας.
Οι τεχνικές προδιαγραφές περιγράφονται αναλυτικά στη μελέτη που έχει συνταχθεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.
Η ενδεικτική δαπάνη υπολογίζεται στο ποσό των 7.498,28 € συμπερ. Φ.Π.Α. 24 % και θα βαρύνει τον Κ.Α. 106261.0008 με τίτλο «Συντήρηση και επισκευή κτιρίων ακινήτων του Δήμου» του προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2024.
Δικαιολογητικά Συμμετοχής- κατακύρωσης
1.Υπεύθυνη δήλωση του άρθρ. 8 του Ν. 1599/86, στην οποία θα δηλώνουν ότι έχουν λάβει γνώση των όρων της παρούσης μελέτης και συμφωνούν με αυτούς και ότι δεν συντρέχουν στο πρόσωπο του τα κριτήρια αποκλεισμού του αρ.73 του Ν.4412/2016.
2.Τεχνική Προσφορά
3.Οικονομική προσφορά
4.πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας
5.πιστοποιητικό ασφαλιστικής ενημερότητας (για συμμετοχή)
Οι προσφορές και η υπεύθυνη δήλωση υπογράφονται από τον προσφέροντα, εφόσον είναι φυσικό πρόσωπο. Σε περίπτωση εκπροσώπησης νομικού προσώπου, ο υπογράφων τα ανωτέρω έγγραφα, πρέπει να προκύπτει από προσκόμιση νομιμοποιητικών εγγράφων ότι έχει εξουσιοδοτηθεί νομίμως για το σκοπό αυτό.
Το κριτήριο της επιλογής του αναδόχου είναι η συμφερότερη από οικονομικής άποψης προσφορά αποκλειστικά βάσει τιμής στο σύνολο των ειδών, η οποία θα πρέπει να είναι σύμφωνη με τις ακριβείς τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης.
Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Προμηθειών & Αποθηκών, τηλ. 213-2074704 (Παναγιώτα Παπαδάκη).
Η προσφορά θα πρέπει να κατατεθεί σε κλειστό φάκελο στο κτίριο του Δημαρχείου Κερατσινίου Δραπετσώνας, στη διεύθυνση: Ελευθερίου Βενιζέλου 200- Κερατσίνι ΤΚ.18756, στο Τμήμα Πρωτοκόλλου που βρίσκεται στο ισόγειο.
Σε περίπτωση αποστολής με courier ή συστημένου φακέλου, για να θεωρηθεί η προσφορά σας εμπρόθεσμη θα πρέπει να αποσταλεί το αποδεικτικό αποστολής με email στην παρακάτω διεύθυνση: ώστε η υπηρεσία να αναμένει την παραλαβή του φακέλου, για να διαπιστώσει
το εμπρόθεσμό της.
Με την παρούσα σας καλούμε να υποβάλετε προσφορά σύμφωνα με την ανωτέρω μελέτη μέχρι και την Τρίτη 26/11/2024 στις 14:00 μμ.
Τρόπος πληρωμής επί πιστώσει.