Ανακοινώσεις (1532)

Ο δήμαρχος Κερατσινίου- Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, καλεί όλους τους πολίτες την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου στις 6 μ.μ. στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας, προκειμένου να ξεκινήσει μία συζήτηση για τα σχέδια της Cosco για το λιμάνι του Πειραιά.

Το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα γιορτάζουν τις απόκριες με ένα πολύ δυναμικό πρόγραμμα το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Μην το χάσετε!

Όλες οι εκδηλώσεις έχουν ελεύθερη είσοδο!

Τα τρία σύγχρονα εργαστήρια πληροφορικής, σε τρία Δημοτικά Σχολεία της πόλης μας επισκέφτηκε χθες το πρωί αντιπροσωπεία της Δημοτικής Αρχής με επικεφαλής τον δήμαρχο Κερατσινίου- Δραπετσώνας Χρήστο Βρεττάκο. Ο Δήμος μας προχώρησε στην αρχή του έτους στην αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών για άλλα τρία σχολεία, ενισχύοντας περαιτέρω την υλικοτεχνική υποδομή τους. 

Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2018 15:01

ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ 2018: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

Επειδή πολλά σχήματα δεν πρόλαβαν να ετοιμάσουν τις προτάσεις τους, η διοργάνωση του φεστιβάλ «Λιπάσματα 2018: Φεστιβάλ στη θάλασσα» αποφάσισε να δώσει παράταση για την κατάθεση των προτάσεων σας. Η παράταση είναι έως τις 22 Φεβρουαρίου. Όσοι και όσες δεν προλάβατε, λοιπόν, στείλτε μας τις προτάσεις σας.

Τα δρομολόγια ξεκινούν από την 1η  Φεβρουαρίου 2018

Ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει την αναδιοργάνωση των λεωφορειακών γραμμών που συνδέουν τις περιοχές της Ευγένειας και Χαραυγής του Δήμου Κερατσινίου -Δραπετσώνας με τον Πειραιά.
 
H αναδιοργάνωση των γραμμών πρόκειται να βελτιώσει το επίπεδο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των περιοχών αυτών, καθώς θα επιτευχθεί ορθότερη εκτέλεση των δρομολογίων, με αποφυγή του επιβαρυμένου κυκλοφοριακά οδικού άξονα της Ακτής Μιαούλη στο Δήμο Πειραιά και σημαντική μείωση του χρόνου διέλευσης από τις στάσεις των περιοχών Ευγένειας - Χαραυγής προς τον Πειραιά.
 
«Ο ΟΑΣΑ, ανταποκρινόμενος διαρκώς σε πάγια αιτήματα των ΟΤΑ και των τοπικών κοινωνιών, προχωρά στην αναδιοργάνωση λεωφορειακών γραμμών», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Ιωάννης Σκουμπούρης.
 
Νέα αφετηρία γραμμών 832,833
 
Σύμφωνα με το νέο σχεδιασμό, η αφετηρία των γραμμών 832 και 833 μεταφέρεται στην Ευγένεια, παραπλεύρως του νεκροταφείου Αναστάσεως και οι λεωφ. γραμμές θα συνδέουν την Ευγένεια και τη Χαραυγή, η μεν 832 με το ΙΚΑ Δραπετσώνας και τον Πειραιά και η δε 833 με τον Πειραιά.
 
Τα δρομολόγια θα είναι κυκλικά, με αναστροφή στην πλατεία Καραϊσκάκη.
 
Η λεωφορειακή γραμμή 875 θα απορροφηθεί από την 832 και η εξυπηρέτηση του Νέου Μώλου Δραπετσώνας θα γίνεται μέσω της λεωφορειακής γραμμής 859, η οποία επεκτείνει τη διαδρομή της μετά την Δραπετσώνα έως το Νέο Μώλο.
 
Συνοπτικά η ονομασία και η διαδρομή των νέων γραμμών είναι η ακόλουθη:
 
832 ΕΥΓΕΝΕΙΑ-ΧΑΡΑΥΓΗ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ Α’
 
Αφετηρία (25ης Μαρτίου & Χρ. Σμύρνης)- Ευγένεια- Χαραυγή- ΙΚΑ Δραπετσώνας- Πειραιάς (μέσω οδού Σωκράτους)- αναστροφή στην πλ. Καραϊσκάκη- επιστροφή μέσω οδού Αναπαύσεως- Χαραυγή– Ευγένεια- αφετηρία.
 
833 ΕΥΓΕΝΕΙΑ-ΧΑΡΑΥΓΗ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ Α’
 
Αφετηρία (25ης Μαρτίου & Χρ. Σμύρνης)- Ευγένεια- Χαραυγή- Πειραιάς (μέσω οδού Μεγ. Αλεξάνδρου- αναστροφή στην πλ. Καραϊσκάκη- επιστροφή μέσω οδού Σαλαμίνος- Χαραυγή- αφετηρία.
 
859 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ-ΝΕΟΣ ΜΩΛΟΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
 
Αφετηρία- Ακτή Μιαούλη- Ακτή Βασιλειάδη- Δραπετσώνα- ΙΚΑ Δραπετσώνας- Νέος Μώλος Δραπετσώνας- Δραπετσώνα- Ακτή Βασιλειάδη- Ακτή Μιαούλη-αφετηρία.
 
Η σύνδεση της Ευγένειας-Χαραυγής με τον Νέο Μώλο Δραπετσώνας θα γίνεται μέσω μετεπιβίβασης στην λεωφ. γραμμή 859 στη στάση ΤΣΙΜΕΝΤΑ επί της οδού Μιχαληνού.
 
Η σύνδεση της περιοχής ΟΛΠ του Δήμου Πειραιά με την Ευγένεια- Χαραυγή θα γίνεται μέσω μετεπιβίβασης από τις γραμμές που διέρχονται την Ακτή Μιαούλη στη στάση ΗΣΑΠ ΠΕΙΡΑΙΑ επί της Ακτής Καλλιμασιώτη.
 
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το 11185 ή την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ, όπου έχει αναρτηθεί αναλυτικό ενημερωτικό υλικό (χάρτες και πίνακες).
 

Ενισχύεται περαιτέρω ο στόλος των οχημάτων του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας, με ένα νέο αυτοκίνητο, προκειμένου να εξυπηρετεί τις ανάγκες του Τμήματος Κοινωνικής Μέριμνας και να μεταφέρει το φαγητό του Κοινωνικού Μαγειρείου στους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.


Με το νέο όχημα θα διευκολυνθεί η ομαλή, με καλύτερους όρους και συνθήκες υγιεινής μεταφορά των φαγητών του Κοινωνικού Μαγειρείου. 

Ένα σημαντικό πρόγραμμα του Erasmus+ ΚΑ1, με τίτλο "Diverse Society - Diverse School",  υλοποίησε το 2ο Γυμνάσιο Δραπετσώνας. Το πρόγραμμα παρέχει στους συμμετέχοντες σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες που βοηθούν στην προσωπική τους ανάπτυξη, ενώ παράλληλα τους δίνει τη δυνατότητα να παρέχουν υψηλότερου επιπέδου εκπαίδευση σε όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως χώρας καταγωγής ή κοινωνικής ομάδας και να βοηθούν στην ενσωμάτωση και υποστήριξή τους. Από το συγκεκριμένο σχολείο πήραν μέρος 8 καθηγητές.


Σύμφωνα με την ανακοίνωση του 2ου Γυμνασίου, «στόχος του Ευρωπαϊκού Σχεδίου Ανάπτυξης είναι η ανάπτυξη της ικανότητας των εκπαιδευτικών μας και του σχολείου συνολικά, ώστε να μπορέσουν να συμβάλλουν στην εξάλειψη της ανισότητας, την παροχή ίσων ευκαιριών μάθησης και την ενσωμάτωση όλων των ομάδων του μαθητικού δυναμικού, ώστε να αποτελέσουν ισότιμα μέλη της κοινωνίας σε μια ανταγωνιστική Ευρώπη.

Προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους μας, στην πρώτη μας προσπάθεια σε πρόγραμμα Erasmus+ είχαμε σχεδιάσει ως πρώτο βήμα την εκπαίδευση 8 εκπαιδευτικών σε 4 χώρες στις θεματικές:

−             "Diverse society – Diverse Classrooms" (Ισλανδία), σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, καταπολέμησης προκαταλήψεων και στερεοτύπων ( http://www.ici.is/en)

−             "Diversity in Education" (Πορτογαλία) σχετικά με την πολυπολιτισμικότητα και την διαφορετικότητα στις τάξεις.  (http://www.erasmusplus-ist.eu/)

−             «A Satisfying school experience: Strategies and skills for Teachers»  (Ισπανία) σχετικά με διαπολιτισμική εκπαίδευση, την πρόωρη εγκατάλειψη, τις σχέσεις σχολείου-οικογένειας και την εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών. (http://www.teacheracademy.eu/en/europass-teacher-training-academy.html)

−             «Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention»   (Ισπανία), σχετικά με την πρόληψη βίας στο σχολείο (http://www.teacheracademy.eu/en/europass-teacher-training-academy.html)

Τα αποτελέσματα των εκπαιδεύσεων είχε σχεδιαστεί να ενσωματωθούν στο σχολείο στα ακόλουθα επίπεδα:

−             Στην ανάπτυξη προσεγγίσεων εξατομικευμένης μάθησης

−             Στο σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων για την ένταξη των μαθητών της μουσουλμανικής κοινότητας αλλά και των μαθητών μας από οικογένειες που αντιμετωπίζουν φτώχεια και κοινωνικό αποκλεισμό

−             Στο σχεδιασμό ολοκληρωμένου σχεδίου για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και παραβατικότητας.

−             Στην οριζόντια εισαγωγή στοιχείων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και ανεκτικότητας στη διαφορετικότητα σε διάφορα μαθήματα

−             Στην αντιμετώπιση του φαινομένου της σχολικής διαρροής και του Burn out των εκπαιδευτικών.

˗              Στην βελτίωση των σχέσεων σχολείου –οικογένειας».

Όπως επίσης σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση: «έχοντας ήδη ολοκληρώσει το έργο μπορούμε να πούμε πως  οι στόχοι του Ευρωπαϊκού μας σχεδίου επιτεύχθηκαν στο σύνολο τους: 8 εκπαιδευτικοί, οι ίδιοι με αυτούς που είχαν εξαρχής δηλωθεί στην πρόταση, παρακολούθησαν 4 εκπαιδεύσεις στις θεματικές που είχαν εξ αρχής εντοπιστεί με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Οι συμμετέχοντες μας, μέσα από την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, απέκτησαν σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες που βοηθούν στην προσωπική τους ανάπτυξη, αλλά τους δίνουν και τη δυνατότητα να παρέχουν υψηλότερου επιπέδου εκπαίδευση σε όλους τους μαθητές μας, ανεξαρτήτως χώρας καταγωγής ή κοινωνικής ομάδας και να βοηθούν στην ενσωμάτωση και υποστήριξή τους. Επίσης, μέσω των δεξιοτήτων τους αυτών θα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης και της σχολικής βίας. Μέσω του σχεδίου απέκτησαν γνώσεις για τη δημιουργία μελλοντικών σχεδίων, αλλά και γνώρισαν συνάδελφους από άλλες χώρες με τους οποίους στοχεύουμε να συνεργαστούμε στο μέλλον.

Ο αντίκτυπος στις ομάδες στόχο -  τα παιδιά της μουσουλμανικής κοινότητας, τα προσφυγόπουλα του τμήματος υποδοχής,  τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τα παιδιά προερχόμενα από ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες- αναμένουμε να είναι ιδιαιτέρως σημαντικός  μέσω της ένταξης των νέων μεθόδων διδασκαλίας που έχουμε  σχεδιάσει και θα υλοποιήσουμε.

Τέλος, στοχεύουμε στη δημιουργία συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς από το εξωτερικό που γνωρίσαμε κατά τη διάρκεια των εκπαιδεύσεων. Ήδη έχουμε κάνει κάποιες επαφές για σχολιασμό των αναμενόμενων αποτελεσμάτων της εφαρμογής των γνώσεων και δεξιοτήτων που αποκτήσαμε στις εκπαιδεύσεις, μέσω του eTwinning, και σκοπεύουμε να χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα και για τυχόν μελλοντική συνεργασία, όπως συνεργασία των σχολείων ή ΚΑ2 κινητικότητα μαθητών. Τέλος εκπαιδευτικοί από σχολείο της Γαλλίας που συμμετείχε στην κινητικότητα στην Ισλανδία θα επισκεφθούν το σχολείο μας με δράση ΚΑ1 Job Shadowing τον Μάρτιο 2018».

Δευτέρα, 29 Ιανουαρίου 2018 10:10

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Μοναδικές στιγμές συνεχίζει να χαρίζει στο θεατρόφιλο κοινό της πόλης ο Δήμος Κερατσινίου- Δραπετσώνας. 



Πριν λίγες ημέρες, σειρά είχε στο Πολιτιστικό Κέντρο "Αντ. Σαμαράκης" η εξαιρετική παράσταση "Θα σας πω μια ιστορία που τη λένε Ικαρία", με την καθοδήγηση των Κώστα Γάκη και Αθηνάς Μουστάκα και με τη σκηνοθετική ματιά του Άκη Φιλιού.

Στο κατάμεστο πολιτιστικό κέντρο, οι θεατές απόλαυσαν ένα έργο αυθόρμητο και ζωντανό, αισιόδοξο και άμεσο όπως και οι ζωές των ανθρώπων που μας παρουσίαζε. 
Ανοίχτηκε για όσους ήταν εκεί ένα παράθυρο για να κρυφοκοιτάξουν το παρελθόν , το παρόν άρα και το μέλλον της μικρής κοινωνίας του νησιού. Τα πανηγύρια με τις διονυσιακές τους αναφορές μπλέχτηκαν με τους ανεκπλήρωτους έρωτες , η σκληρότητας της αγάπης με την φαιδρότητα της καθημερινής ζωής. Αλλά και οι αγώνες για ελευθερία με το μεγαλείο της ψυχής των εξόριστων, που οι ντόπιοι αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή. 
Σίγουρα γίναμε όλοι λίγο πιο πλούσιοι όταν έσβησαν τα φώτα κι ένας ακόμη λόγος ήταν πως το έργο μιλούσε κατευθείαν στην καρδιά και στο νου πολλών θεατών μια και είχαν τις αναμνήσεις του τόπου τους.Όπως άλλωστε είπαν στην αρχή οι ίδιοι, για να γραφτεί το έργο, συγκεντρώθηκαν μαρτυρίες από πολλούς Ικαριώτες τις οποίες "δραματοποίησαν", ώστε να δημιουργηθεί μια ολόκληρη παράσταση με πρότυπη μουσική και τις ξεχωριστές ιστορίες!
Ευχαριστούμε πολύ τους συντελεστές. Εξάλλου όπως ανέφεραν κι εκείνοι στο τέλος, "η παράσταση (και το μήνυμά της θα προσθέσουμε) τώρα αρχίζει..."

Ως ένα πραγματικό έργο τέχνης μπορεί να χαρακτηριστεί το Καλλιτεχνικό Σχολείο του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας, ενώ, παράλληλα, αποτελεί πρότυπο κατασκευαστικό έργο, χάρη στις άρτιες και σύγχρονες υποδομές του. Κάθε αρχή όμως και δύσκολη, μια και το σχολείο που χτίστηκε ως ΣΔΙΤ, στην αρχή της λειτουργίας του, δε διέθετε όλη την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή και αναλώσιμα υλικά για να υποστηρίξει το έργο του.


Ο Δήμος μας, με κύριο μέλημά του τη φροντίδα των σχολικών μονάδων και των παιδιών, ανέλαβε από πρώτη στιγμή να καλύψει στο βαθμό που μπορεί, τα παραπάνω κενά. Έτσι, τις ημέρες των Χριστουγέννων ολοκληρώθηκαν από τη Δημοτική Αρχή, τα ξύλινα δάπεδα στις δύο αίθουσες χορού του σχολείου, διευκολύνοντας έτσι τα καλλιτεχνικά μαθήματα και τις αντίστοιχες δραστηριότητες των παιδιών. Το αμέσως επόμενο διάστημα ολοκληρώνεται, επίσης, η διαδικασία σίτισης των μαθητών με τον διαγωνισμό που προκήρυξε ο δήμος.  Στο θέμα της υλικοτεχνικής υποδομής το σχολείο υποστηρίχτηκε με την προμήθεια πιάνου, υπολογιστών και φωτοτυπικού μηχάνηματος.

Πλέον, τα ιστορικά Λουτρά Παλαντζιάν, «ξαναζωντάνεψαν» και γέμισαν παιδικές φωνές, χρώματα, προβολές, έργα, νότες και δημιουργία. Το site του Δήμου μας βρέθηκε στο εντυπωσιακό κτήριο και είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά για τον νέο αυτό χώρο, την ιστορία του και τη σημερινή του λειτουργία.

Συνδέοντας το παρελθόν με το τώρα

 

Με ξεκάθαρη κατεύθυνση τον χώρο του πολιτισμού, το σχολείο συνδέει το παρελθόν του προσφυγικού μας τόπου με το παρόν του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας.  Μέσα στα παλιά χαμάμ και λουτρά, οι δεκάδες μαθητές του καλλιτεχνικού σχολείου, παρακολουθούν τα μαθήματά τους και απολαμβάνουν τις ανέσεις των σύγχρονων αιθουσών και εργαστηρίων.  

Το μνημειακό κτήριο έχει αποκατασταθεί εξ ολοκλήρου, κερδίζοντας τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή που κάποιος το επισκεφτεί. Στον χώρο, για να στεγαστούν οι σχολικές αίθουσες και τα γραφεία των καθηγητών κατασκευάστηκαν δύο νέες πτέρυγες εκατέρωθεν των λουτρών, οι οποίες ενώνονται με ένα μεταλλικό στέγαστρο στην μπροστινή όψη που λειτουργεί και ως «γέφυρα» μεταξύ των κτισμάτων. Όπως  μας είπε η διευθύντρια του σχολείου, τα παραδοσιακής τεχνοτροπίας ξύλινα παράθυρα, οι σκαλιστές πόρτες και το περίτεχνο μεταλλικό κιγκλίδωμα που χαρακτηρίζει ένα από τα δύο κύρια δωμάτια του χαμάμ είναι πιστά αντίγραφα των αυθεντικών δομικών στοιχείων, τα οποία λεηλατήθηκαν μέσα στα περίπου 30 χρόνια που το κτίσμα παρέμενε εγκαταλελειμμένο. Την ίδια μοίρα είχαν τα μαρμάρινα στοιχεία και το σιντριβάνι στο μεγάλο χαμάμ, τα οποία όμως αναδημιουργήθηκαν εκ νέου.

Υπερσύγχρονο κτήριο

Στο μεταξύ, το φυσικό φως εισέρχεται ανεμπόδιστο στον χώρο από τους παραδοσιακούς φεγγίτες της θολωτής οροφής, πολλοί από τους οποίους είχαν «μπαζωθεί» και ανοίχτηκαν ξανά.

 Το νέο σχολείο είναι εξοπλισμένο με συστήματα διαχείρισης κτιρίων (BMS - Building Management System) τελευταίας τεχνολογίας για την εξοικονόμηση ενέργειας συνδυάζοντας το παραδοσιακό με το μοντέρνο σε ένα άλλο επίπεδο. Οι αίθουσες είναι εξοπλισμένες με ανιχνευτές διοξειδίου του άνθρακα και μόλις τα επίπεδα ανέβουν πάνω από το επιθυμητό όριο τότε τίθεται σε λειτουργία ο αυτόματος εξαερισμός. Η θερμοκρασία τον χειμώνα είναι σταθερά στους 20 βαθμούς Κελσίου, ενώ ειδικοί αισθητήρες ρυθμίζουν τον κοινόχρηστο φωτισμό ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες. Το βρόχινο νερό συλλέγεται σε ειδικές δεξαμενές και χρησιμοποιείται για το πότισμα του κήπου και τις ανάγκες του κτιρίου, ενώ έχει ληφθεί μέριμνα για την αυτάρκεια του σχολείου σε νερό και ηλεκτρικό ρεύμα σε περίπτωση διακοπής. Με ειδικά ηχόμετρα μετρήθηκε ο θόρυβος του περιβάλλοντος και κατασκευάστηκαν ειδικά ηχομονωτικά κουφώματα και δάπεδο απορρόφησης ήχων και κραδασμών. Επίσης έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας από συστήματα πυρανίχνευσης μέχρι ειδικές προσθήκες στις πόρτες για να προστατεύονται τα δάχτυλα των αυριανών καλλιτεχνών. Όλες οι λειτουργίες του κτιρίου ρυθμίζονται και ελέγχονται εξ αποστάσεως.

Το πρόγραμμα μαθημάτων

Στο Καλλιτεχνικό Σχολείο, πέρα από τα μαθήματα γενικής παιδείας, μεγάλο βάρος πέφτει, όπως είναι αναμενόμενο, στα καλλιτεχνικά μαθήματα. Έμπειροι καθηγητές διδάσκουν, μεταξύ άλλων, στα παιδιά: ιστορία της τέχνης, χορούς, θέατρο, μουσική, υποκριτική, θεατρολογία, εικαστικά, κινηματογράφο,

Τέλος, το καλλιτεχνικό σχολείο είναι ένα από τα 24 σχολικά κτήρια στην Αττική που κατασκευάστηκαν με τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) και χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τετάρτη, 24 Ιανουαρίου 2018 13:00

ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Στον ανακαινισμένο χώρο του κτηρίου της οδού Ελ. Βενιζέλου 123, στεγάζεται μία από τις σημαντικές δομές αλληλεγγύης του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας. Πρόκειται για το Κοινωνικό Φαρμακείο, το οποίο εντάσσεται στην πολύπλευρη κοινωνική πολιτική της Δημοτικής Αρχής και ήρθε για να καλύψει ένα μεγάλο κενό της πόλης που υπήρχε στον χώρο των κοινωνικών δράσεων και παρεμβάσεων. Το site μας επισκέφτηκε τον χώρο και είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τους εργαζόμενους.    

Πνευματικα Δικαιωματα

Δημος Κερατσινιου - Δραπετσωνας

Copyright © 2018 Δήμος Κερατσινίου - Δραπετσώνας.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

"Όροι Χρήσης || "Πολιτική Cookies

Επικοινωνηστε Μαζι μας

Θα θελαμε να ακουσουμε απο εσας!

Αποστολή Μηνυμάτων μέσω της Φόρμας.

Επικοινωνία με : 2132074600

Διεύθυνση

Ελευθερίου Βενιζέλου 200, Κερατσίνι, Αττική,
Ελλάδα 18756

Κοινωνικη Δικτυωση

Περιοδικη Ενημερωση

Πολιτική Απορρήτου
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies και με τους "Όρους Χρήσης" του Ιστοτόπου του Δήμου.