Ακολουθήστε μας:
Κείμενο
Από
Έως

«ΟΧΙ» στη μεταφορά των λυμάτων της Αν. Αττικής στο ΚΕΛ Ψυτάλλειας

«ΟΧΙ» στη μεταφορά των λυμάτων της Αν. Αττικής στο ΚΕΛ Ψυτάλλειας
Για κοινωνικό ρατσισμό κάνει λόγο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Κερατσινίου Δραπετσώνας

   

Την οργισμένη αντίδραση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας προκάλεσε η απόφαση της ΕΥΔΑΠ για τη μεταφορά λυμάτων της Ανατολικής Αττικής στο ΚΕΑ Ψυτάλλειας. Σε ψήφισμά του το δημοτικό συμβούλιο χαρακτηρίζει την απόφαση «πραξικοπηματική» και επισημαίνει ότι η εν λόγω απόφαση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την διυπουργική απόφαση, η οποία προέβλεπε τη δημιουργία Κέντρου Λυμάτων στη Γερακίνα των Μεσογείων, χωρίς προηγουμένως να έχει προβεί σε καμία διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες και τους φορείς της Αυτοδιοίκησης.
Το ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου θέτει ευθέως το ζήτημα της υποβάθμισης της ποιότητας ζωής στην περιοχή, της μόλυνσης του περιβάλλοντος και της επιβάρυνσης της υγείας του απλού πολίτη προς όφελος επιχειρηματικών σκοπιμοτήτων.
«Είναι προφανές ότι η αλλαγή σχεδιασμού οφείλεται σε πολιτικές και επιχειρηματικές σκοπιμότητες, αφού σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας της ΕΥΔΑΠ τα ρυπαντικά φορτία στο ΚΕΑ Ψυτάλλειας κυμαίνονται μεταξύ 89% και 103% σε σχέση με τα φορτία του σχεδιασμού αναβάθμισης του υφιστάμενου ΚΕΔ Λαυρίου» τονίζεται χαρακτηριστικά στο ψήφισμα, ενώ επισημαίνεται ότι «η ΕΥΔΑΠ αντιλαμβάνεται τους πολίτες του Δυτικού Πειραιά ως παιδιά ενός κατώτερου θεού και πολίτες β' κατηγορίας και την ευρύτερη περιοχή ως αποθήκη των "περισσευμάτων" της υπόλοιπης Αττικής».
Το ψήφισμα καταλήγει ως εξής: «Το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα υπήρξαν για πολλά χρόνια οι φτωχοί συγγενείς της ανάπτυξης και οι αποθήκες όλων των ρυπογόνων δραστηριοτήτων του Λεκανοπεδίου. Η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ για ακόμα μία φορά αποδεικνύει την περιβαλλοντική και κοινωνική της αναλγησία. Στην περίπτωση της μεταφοράς των λυμάτων περιοχών της Ανατολικής Αττικής στο ΚΕΛ Ψυτάλλειας απέδειξε ότι διακατέχεται από κοινωνικό ρατσισμό, αφού προτιμά να μεταφέρει τα λύματα με πολύ μεγαλύτερο οικονομικό κόστος από τη μια άκρη της Αττικής στην άλλη, παρά να δημιουργήσει ένα νέο ΚΕΛ».

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
10-07-2012

επιστροφή στην κορυφή